Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Забарило Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Забарило Д. А. Особенности расчета силового трансформатора повышенной частоты [Електронний ресурс] / Д. А. Забарило // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 3. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_3_6 Обмотки мощных трансформаторов имеют малое значение активного сопротивления и значительную индуктивность, что приводит к снижению скорости нарастания тока в обмотках. Поэтому, задаваясь расчетной величиной тока, необходимо убедиться в возможности ее достижения. Так как индуктивность характеризуется напряжением короткого замыкания, то необходимо разработать методику для определения максимальной величины тока в обмотках трансформатора в зависимости от величины напряжения короткого замыкания и рабочей частоты. Для достижения поставленной цели использован классический метод расчета переходных процессов для определения значения переходного тока в обмотках трансформатора. Исследован и проанализирован характер переходного тока в обмотках высокочастотного трансформатора, который питается от инвертора напряжения. Предложен метод для определения максимальной величины тока в зависимости от величины напряжения короткого замыкания и частоты приложенного напряжения при прочих заданных параметрах. Предложенная методика позволит определить максимальное значение тока в обмотках высокочастотного трансформатора с учетом его RL-параметров. Это позволит сравнить величину заданного тока с возможным в зависимости от напряжения короткого замыкания и частоты приложенного напряжения. Материал исследований возможно применять при проектировании силовых трансформаторов.
| 2. |
Гетьман Г. К. Определения критических весовых норм для электровозов производства ООО "Уральские локомотивы" на Львовской ж.д. [Електронний ресурс] / Г. К. Гетьман, С. В. Арпуль, Р. Н. Демчук, Д. А. Забарило // Електрифікація транспорту. - 2012. - № 3. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2012_3_11 Приведены результаты эксплуатационных испытаний электровозов производства ООО "Уральские локомотивы" в условиях Львовской ж.д.
| 3. |
Вісін М. Г. Аналіз силових схем з використанням високочастотного трансформатора для живлення асинхронних тягових двигунів електрорухомого складу [Електронний ресурс] / М. Г. Вісін, Д. О. Забарило // Електрифікація транспорту. - 2013. - № 5. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2013_5_6 Перспективним напрямком в області залізничного транспорту є розвиток і впровадження багатосистемного електрорухомого складу (ЕРС), на якому застосовано тяговий асинхронний привод. Тяговий привод є основною системою перетворення потужності на рухомому складі і включає в себе трансформатор, перетворювач і двигун. Тяговий трансформатор являється найбільш громіздким елементом привода і має значну масу і об'єм. Тому знижуючи його масогабаритні показники можливо одержати більш компактний і економічний привод в цілому. Одним із способів суттєвого зниження масогабаритних показників тягового трансформатора є підвищення його робочої частоти. Для реалізації цього необхідно розробити спеціальні схеми для живлення високочастотного трансформатора. Існуючі схемотехнічні рішення не дозволяють в значній мірі спростити схеми, а також, в деяких випадках, мають низький коефіцієнт корисної дії. Тому необхідно розробити схему силових кіл ЕРС, яка матиме високий ккд, просту реалізацію з точки зору схемотехніки та надійну в експлуатації. Виконано аналіз існуючих схем багатосистемного ЕРС, які використовують високочастотний трансформатор, та розроблено новий варіант схеми. Запропонований новий варіант схеми двосистемного ЕРС з тяговим асинхронним приводом дозволить знизити масогабаритні показник трансформатора, підвищити ккд ЕРС під час живлення від мережі постійного струму 3 кВ і підвищити надійність в аварійних режимах роботи. Крім того, в запропонованій схемі відсутній імпульсне відбирання енергії від тягової мережі, що підвищує рівень електромагнітної сумісності ЕРС з пристроями автоматики.
| 4. |
Забарило Д. О. Визначення частоти високочастотної ланки для перспективної схеми електрорухомого складу [Електронний ресурс] / Д. О. Забарило // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 5. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_5_9 Першочерговою задачею для впровадження перспективних схем із застосуванням проміжної ланки підвищеної частоти являється визначення робочої частоти високочастотної ланки. Для визначення максимальної робочої частоти комутації транзисторів використано методику розрахунку теплових параметрів для напівпровідникових приладів. Для одержання аналітичного виразу кривої залежності енергії, яка виділяється при комутації IGBT (insulated-gate bipolar transistor) від струму його навантаження, застосовано метод апроксимації кривої. Встановлено, що допустима частота високочастотної ланки визначається струмом навантаження проміжного трансформатора. Визначено діапазон робочих частот ланки в залежності від струмів навантаження. Одержав подальший розвиток метод визначення максимальної робочої частоти проміжної ланки в схемі з використанням проміжного трансформатора підвищеної частоти. Визначений діапазон робочих частот високочастотної ланки дозволить розвинути подальші дослідження роботи силової схеми з застосуванням трансформатора підвищеної частоти електрорухомого складу подвійного живлення з асинхронним тяговим приводом, що зробить можливим оцінити ефективність впровадження схем подібної конфігурації.
| 5. |
Гетьман Г. К. Дослідження системи захисту від боксування локомотива на Львівській залізниці [Електронний ресурс] / Г. К. Гетьман, В. В. Міхед, М. О. Баб'як, Артемчук Артемчук, В. Друбецький А. Ю. В., Д. О. Забарило, В. Є. Васильєв // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 4. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2019_4_8 Досліджено роботу системи захисту від боксування HQ.320100.000 виробництва High quality industries s.r.o. на секції електровоза ВЛ11М. Встановлено, що використання системи захисту від боксування HQ.320100.000 за рахунок зменшення кількості випадків та тривалості боксування забезпечує покращання тягових властивостей електровоза. Визначено витрати піску й електроенергії на тягу, інтенсивність зношування гребнів бандажів колісних пар, а також коефіцієнт зчеплення коліс з рейками секції електровоза, обладнаного системою захисту від боксування HQ.320100.000.Досліджено роботу системи захисту від боксування HQ.320100.000 виробництва High quality industries s.r.o. на секції електровоза ВЛ11М. Встановлено, що використання системи захисту від боксування HQ.320100.000 за рахунок зменшення кількості випадків та тривалості боксування забезпечує покращання тягових властивостей електровоза. Визначено витрати піску й електроенергії на тягу, інтенсивність зношування гребнів бандажів колісних пар, а також коефіцієнт зчеплення коліс з рейками секції електровоза, обладнаного системою захисту від боксування HQ.320100.000.
|
|
|